Comanda și livrarea
Cum comand?
Pe site-ul Grupului Editorial TREI poți comanda online, cu plata ramburs sau prin card, cărțile dorite. Adaugă fiecare carte în coșul de cumpărături folosind butonul „Adaugă în coș” din dreptul fiecărui produs. Coșul de cumpărături actualizat permanent va apărea în bara de meniu din partea de sus a paginii, unde poți:
- Vizualiza costul produselor selectate;
- Scoate un produs din coș (apăsând pe butonul „Șterge” din dreptul titlului).
În cazul cărților în format digital (eBook și/sau audiobook) plasarea comenzii este similară cu cea pentru cărți în format fizic. eBookurile și audiobookurile achiziționate pe site-ul Grupului Editorial TREI pot fi citite/ascultate doar prin intermediul aplicației gratuite MyBOOKMag la care ai acces în 2 pași simpli:
- DESCARCI GRATUIT APLICAȚIA MYBOOKMAG din Google Play
- CREEZI GRATUIT UN CONT ȘI ADAUGI CĂRȚILE ÎN APLICAȚIE, introducând codurile de acces primite în e-mailul de confirmare a comenzii
Dacă deții un device tip eReader, poți achiziționa cărțile publicate de editurile Trei, Pandora M și Lifestyle Publishing de la partenerii autorizați – Google Play Books, Libris, Apple Books, Kobo, Tolino, Barnes & Noble ș.a.
Pot comanda și prin telefon?
Da, se poate. Numerele de telefon la care ne poți contacta sunt 0213 006 090 sau 0728 049 211, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 – 18:00.
Cum se procesează comenzile?
Comenzile sunt preluate și procesate cât mai rapid posibil și sunt onorate în ordinea plasării, în limita stocului disponibil. Deși disponibilitatea fiecărui produs este verificată și actualizată zilnic, există posibilitatea ca un produs comandat să nu mai fie în stoc. În acest caz, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea parțială a comenzii. În perioade speciale (perioade de vârf, vacanțe etc.) pot apărea întârzieri în prelucrarea și livrarea comenzilor, fapt pentru care livrarea va depăși termenul estimativ de 3-5 zile lucrătoare. Comenzile nu sunt procesate în weekenduri și în perioada sărbătorilor legale.
Cum plătesc și cum se face livrarea?
Pentru produsele achiziționate pe https://www.edituratrei.ro/, ai la dispoziție următoarele modalități de plată:
- Plata în numerar/ramburs, la livrarea coletului
- Plata online prin card bancar, indiferent de modalitatea de livrare aleasă.
După selectarea metodei de livrare (La domiciliu prin FAN Courier/FANbox/Ridicare sediu FAN Courier/Collect Point FAN Courier ), coșul de cumpărături va calcula și afișa exact valoarea cheltuielilor de transport. La adresa https://www.fancourier.ro/acoperire/ poți consulta lista localităților aflate în aria de acoperire, precum și a celor care presupun taxe de livrare suplimentare. Dacă nu te afli în aria de acoperire FAN Courier, poți opta fie pentru ridicarea coletului din cel mai apropiat Collect Point, fie pentru achitarea sumei suplimentare pentru livrarea în afara ariei de acoperire FAN Courier. Nu efectuăm livrări în afara țării.
Coletul va fi livrat la adresa menționată în comandă și va fi înmânat personal destinatarului de către curier. Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare în cazul în care curierul nu poate ajunge ușor la destinația menționată. Este important să ne comunici, în formularul de comandă, un număr de telefon la care curierul să te poată contacta în caz de necesitate.
Care sunt taxele de livrare?
Taxele de livrare sunt comunicate de operatorul de curierat FAN Courier și includ TVA. Taxa de livrare se va adăuga la valoarea comenzii, astfel încât prețul achitat la curier va reprezenta costul comenzii plus taxa de livrare.
Cum pot returna o comandă?
Ai la dispoziție 30 de zile calendaristice pentru a solicita returul cărților tipărite. Ne poți contacta telefonic la 0213 006 090/0728 049 211 sau prin e-mail la comenzionline@edituratrei.ro.
În ce condiții pot returna cărțile?
În orice situație de returnare a cărților (chiar și când returnarea este imputabilă Grupului Editorial TREI – colete deteriorate, produse greșit facturate/livrate, produse cu defecte de fabricație), acestea trebuie să fie în aceeași stare și însoțite de toate documentele primite (factura). Cărțile returnate trebuie să fie în aceeași stare ca la primire: fără deteriorări și fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și a defectelor semnalate anterior).
În ceea ce privește titlurile în format digital (eBook și/sau audiobook) achiziționate pe site-ul Grupului Editorial TREI, acestea nu mai pot fi returnate, conform art. 10(d) din Ord. 130/2000.
Metoda de plată
Plata se poate efectua online cu cardul personal sau al firmei, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron), MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2), cardurile de Prima de carieră didactică și carduri cadou și culturale emise de Edenred.
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face exclusiv pe serverele NETOPIA. Siguranța informațiilor tale este garantată de faptul că NETOPIA nu stochează datele confidențiale ale cardului, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. Astfel, informațiile tale sunt în siguranță.
Indiferent de valuta contului, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii tale. Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele EDITURA TREI.