Pentru o experiență de cumpărare mai bună, de acum poți pune în același coș produse din edituratrei.ro, pandoram.ro, lifestylepublishing.ro. Spor la lecturi!
Alte colecții
Cum să predai ca un campion 2.0. 62 de tehnici pentru a le deschide elevilor calea către facultate

Cum să predai ca un campion 2.0. 62 de tehnici pentru a le deschide elevilor calea către facultate

Autor: Doug Lemov

Nr. de pagini: 440

ISBN: 978-606-40-0661-5


-15% Reducere Pret vechi: 65.00RON 55.25 RON

Titlul original: Teach Like a Champion 2.0
Limba originală: engleză
Traducere de Oana Badea
Anul apariţiei: 2021
Format: 165 x 235 mm, paperback


Cartea de față este un bestseller internațional utilizat de peste 1,3 milioane de profesori din lumea întreagă. Volumul s-a născut după ce, ani întregi, autorul a urmărit cum anume lucrau „profesorii-campioni" din școlile publice din Statele Unite și cum reușeau să aibă rezultate excelente în școli din cartiere sau regiuni dezavantajate. După ce a sintetizat și filtrat tot ce făceau mai bine acești educatori excepționali (cum adresau întrebările, cum implicau toți elevii, cum circulau prin clasă și cum integrau în lecție răspunsurile elevilor), Doug Lemov a ajuns la cele 62 de tehnici privitoare la arta predării, la planificarea și ritmarea lecțiilor, la așteptările educaționale înalte, dar și la consolidarea caracterului și încrederii de sine a elevilor. Alegându-și tehnicile care li se potrivesc, profesorii își vor putea motiva mai bine elevii și vor putea crește eficiența procesului de predare-învățareevaluare.

Doug Lemov este profesor, cercetător în științele educației și manager al rețelei educaționale Uncommon Schools care include școli din nord-estul SUA. A scris cărți despre perfecționarea didactică și despre instruirea în domeniului scrisului și cititului.

Cuprins

Prefață
Introducere. Arta predării și instrumentele sale

Partea 1. VERIFICAREA ÎNȚELEGERII

Capitolul 1. Colectarea informațiilor despre cunoștințele elevilor
Tehnica 1. Respingeți autoevaluarea
Tehnica 2. Întrebări cu țintă clară
Tehnica 3. Standardizați formatul
Tehnica 4. Urmăriți, nu supravegheați
Tehnica 5. Arată‑mi
Tehnica 6. Verificarea afirmativă
Reflecții și exerciții

Capitolul 2. Folosirea informațiilor și cultura erorii
Tehnica 7. Pregătiți‑vă pentru greșeli
Tehnica 8. Cultura erorii
Tehnica 9. Excavați greșeala
Tehnica 10. Asumarea și monitorizarea
Reflecții și exerciții
Instrumente utile

Partea 2. ETOSUL ACADEMIC

Capitolul 3. Stabilirea unor așteptări educaționale înalte
Tehnica 11. Nicio cale de scăpare
Tehnica 12. Ce‑i corect e corect
Tehnica 13. Aplică și aprofundează
Tehnica 14. Forma chiar contează
Tehnica 15. Fără scuze
Reflecții și exerciții
Instrumente utile

Capitolul 4. Planificarea ce asigură reușita școlară
Tehnica 16. Începeți cu sfârșitul
Tehnica 17. Cei 4 C
Tehnica 18. Afișarea
Tehnica 19. Planificarea în oglindă
Reflecții și exerciții

Capitolul 5. Structura lecției
Tehnica 20. La treabă!
Tehnica 21. Explicitați pașii
Tehnica 22. Tablă = hârtie
Tehnica 23. Controlați jocul
Tehnica 24. Circulați
Tehnica 25. Antrenamentul
Tehnica 26. Biletul de ieșire
Reflecții și exerciții

Capitolul 6. Stabilirea ritmului
Tehnica 27. Schimbați ritmul
Tehnica 28. Trasați liniile
Tehnica 29. Toate mâinile
Tehnica 30. Folosiți timpul
Tehnica 31. Fiecare minut contează
Reflecții și exerciții

Partea 3. PONDEREA ACTIVĂRII


Capitolul 7. Construirea ponderii prin interogare
Tehnica 32. Timpul de așteptare
Tehnica 33. Întrebări neanticipate
Tehnica 34. Răspunsuri în cor
Tehnica 35. Descompunerea
Tehnica 36. Ștafeta
Reflecții și exerciții
Instrumente utile

Capitolul 8. Construirea ponderii prin scriere
Tehnica 37. Toată lumea scrie
Tehnica 38. Arta propoziției/frazei
Tehnica 39. Demonstrații neanticipate
Tehnica 40. Construirea rezistenței
Tehnica 41. Scrisul în prim‑plan
Reflecții și exerciții

Capitolul 9. Construirea ponderii prin discuții
Tehnica 42. Caracteristicile discuțiilor
Tehnica 43. Întoarceți‑vă și vorbiți
Tehnica 44. Procesarea în serie
Să reflectăm și să exersăm
Instrumente utile

Partea 4. CELE CINCI PRINCIPII ALE CULTURII CLASEI

Capitolul 10. Sisteme și proceduri
Tehnica 45. Pragul
Tehnica 46. Un început în forță
Tehnica 47. STAR/PANSA
Tehnica 48. Dezvoltarea eficienței
Tehnica 49. O investiție strategică: de la procedură la rutină
Tehnica 50. Repetați
Reflecții și exerciții
Instrumente utile

Capitolul 11. Stabilirea unor așteptări educaționale înalte
Tehnica 51. 100%, Partea 1. Radarul/Faceți‑vă văzuți
Tehnica 52. 100%, Partea 2. Faceți vizibilă respectarea regulilor
Tehnica 53. 100%, Partea 3. Cea mai puțin invazivă intervenție
Tehnica 54. 100%, Partea 4. Tact, calm și fermitate
Tehnica 55. 100%, Partea 5. Arta consecinței
Tehnica 56. Vocea fermă
Tehnica 57. Ce e de făcut
Reflecții și exerciții

Capitolul 12. Consolidarea caracterului și a încrederii

Tehnica 58. Încadrarea pozitivă
Tehnica 59. Laude precise
Tehnica 60. Blând/sever
Tehnica 61. Echilibrul emoțional
Tehnica 62. Factorul amuzament
Reflecții și exerciții
Instrumente utile

Încheiere. Sfârșitul este, de fapt, începutul
Mulțumiri
Despre organizația Uncommon Schools


   
Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării presupune că eşti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Află detalii.
Am înţeles

Produs adăugat cu succes în coș

X
CONTINUĂ CUMPĂRĂTURILE FINALIZEAZĂ COMANDA