Psihologie
< Psihologie
Rolul educației părinților în recuperarea copiilor cu tulburări din spectrul autist

Rolul educației părinților în recuperarea copiilor cu tulburări din spectrul autist (ebook)

Autor: Gabriel Mareș

ISBN: 978-606-401-768-0


Acest produs este gratuit!

Descarcă gratuit

Anul apariției: 2023


Lucrarea reprezintă o sinteză a informațiilor generale specifice TSA (tulburării de spectru autist), dar aduce ca element de noutate o serie de aspecte care țin de educația părinților copiilor cu TSA și de implicarea acestora în demersurile terapeutice. Această dimensiune este ilustrată prin analiza rolului părinților/aparținătorilor din perspectiva filosofiei unor modelele terapeutice consacrate. O altă dimensiune a lucrării este cea în care, sub forma a două studii constatative, sunt prezentate elemente ce țin de educația adultului și de atitudinile față de propria formare a părinților copiilor cu autism.


Gabriel Mareș este cadru didactic la Universitatea „Vasilie Alecsandri" din Bacău, licențiat în Pedagogie și în Psihologie, are un master în Comunicare și un doctorat în Științe ale Educației, obținut la Universitatea „Al. I. Cuza" din Iași. Cercetările sale se axează pe arii precum: abordarea experiențială a educației, educația adulților (implicit a părinților), terapia și educația persoanelor cu nevoi speciale, dar și comunicarea în educație sau în sănătate. Are experiență în lucrul cu persoanele infectate cu HIV și în terapia copiilor cu autism. De asemenea, are experiență de formator în programe de dezvoltare a abilităților de viață pentru copii și tineri, gândire critică și consiliere în carieră pentru adolescenți și tineri, incluziunea socială a persoanelor dezavantajate etc.

   

   
Acest site foloseşte cookies. Continuarea navigării presupune că eşti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Află detalii.
Am înţeles

Produs adăugat cu succes în coș

X
CONTINUĂ CUMPĂRĂTURILE FINALIZEAZĂ COMANDA